Friday 28 July 2017

Outfit: Cozy Summer Cardigan, Ripped Denim and MVMT Sunnies

Finally time for the weekend you guys! I spent almost all day with my dear Jessi strolling through Berlin and shooting some looks that will be published next week. It was fun but actually also quite exhausting. Now I'm back home with Chris and we'll have an evening in watching Netflix and eating some homage food.
But before signing off for the weekend I wanted to are this cozy summer look with you. I wore it this week when meeting Jessi for coffee. Whoever is from Berlin will have noticed the crazy weather lately which is why I opted for a cozy not to thick cardigan complementing this look. Cardigans like this one are perfect for day with summer rains and breezes. You can easily throw them over any outfit and not only look good but be warm for rapid weather changes. I paired it with a simple striped shirt and ripped denim. What I also really love are the sandals that come in a platform style. They are super comfy and so so cool in my opinion; a great Zara sale bargain. :D Have a lovely evening and enjoy your weekend loves! :)

I was wearing:

GANT Cardigan (other style here)
H&M Ripped Denim (similar here)
Zara Sandals (similar here and here)
Agneel Sophie Shoulder Bag 


DE: Endlich heißt es wieder Wochenenden ihr Lieben! Ich habe den heutigen Tag mit meiner liebsten Jessi in Mitte verbachte und dort ganz viel neue Looks geshootet, die nächste Woche online kommen. Es war ein so schöner Tag, aber auch echt anstrengend weil wir viel gelaufen sind. Jetzt sitze ich wieder zu Hause mit Chris und wir werden den Abend entspannt angehen, mit Netflix schauen und leckerem Essen. Bevor ich mich jedoch fürs Wochenende verabschiede, wollte ich diesen tollen Look mit euch teilen. Diesen trug ich unter der Woche, als ich mich mit Jessi zum Kaffee traf. Wenn ihr auch aus Berlin seid, werden ihr wissen wie crazy das Wetter die letzten Tage war. Mein Tipp für so unbeständige Sommer die viel zu regnerisch sind, ist ein kuscheliger nicht allzu dicker Cardigan, wie ich ihn im heutigen Outfit trage. Man kann ich zu vielen Looks kombinieren und sieht dadurch nicht nur super lässig aus, oder ist auch für schlechteres Wetter im Sommer rot gewappnet. Ich stylte dazu ein simples gestreiftes T-Shirt, eine tolle Denim und die wohl bequemsten Plateausandalen  (die habe ich übrigen im Zara Sale gefunden). Habt einen tollen Abend ihr Lieben und ein wundervolles Wochenende! :)
Ph. by Jessi
Share:

No comments

Post a Comment

© Minnie Knows | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig